Subject: FW: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a kinnistute ja lähiala detailplaneeringust
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 08:33:14 +0200

From: Ermo Pais <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 5, 2024 1:58 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a
kinnistute ja lähiala detailplaneeringust

Tere

Manuses parandatud DP joonised ja seletuskiri.

1) Täiendatud seletuskirja p 3.4

2) Täiendatud seletuskirja p 3.7

3) Lisatud joonisele DP-04 ja DP-05 tekst rekonstrueeritava ristumiskoha
kohta.

4) Lisatud nähtavuskolmnurga joonis DP-08

Kas nii on ok või on vaja veel midagi täiendada?

--

Lugupidamisega
Ermo Pais
 <tel:+372%20520%203389> +372 52 033 89
EP Majaprojekt OÜ

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, March 4, 2024 11:46 AM
To: Ermo Pais < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a
kinnistute ja lähiala detailplaneeringust

Tere,

Planeeringuala mahasõit oli planeeringulast väljas, aga peaks olema
planeeringu ala sees.

Palun kandke põhijoonisele viide, et rekonstrueeritav ristumiskoht.

Nõuete taotlemisele viidake planeeringu realiseerimise kavas.

Nähtavuskolmnurgad võib kanda Maa-ameti kaardile- peaasi, et sobiv
mõõtkava.

Tervitades, Krista Einama

From: Ermo Pais < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, March 4, 2024 9:33 AM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a
kinnistute ja lähiala detailplaneeringust

Tere

Soov on DP ikka lõpuni viia.

Kas nõuded tuleb taotleda DP koosseisus või hiljem?

Koostaksin Maa-ameti kaardile nähtavuskolmnurga joonise suuremas mõõtkavas
(kuna topole pole teed nii suures ulatuses peale mõõdetud). Kas selline
variant sobiks?

--

Lugupidamisega
Ermo Pais
 <tel:+372%20520%203389> +372 52 033 89
EP Majaprojekt OÜ

Projekteerimine ja ehitus

Kasutuslubade taotlemine

Sisekujundusprojektid

Eriosade projektid

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.e-majaprojekt.eu/> www.e-majaprojekt.eu

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, February 29, 2024 2:43 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a kinnistute
ja lähiala detailplaneeringust

Tere,

Olete esitanud Transpordiametile Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja
Rae tee 16a kinnistute ja lähiala detailplaneeringu kooskõlastamiseks.

Selgitame, et enne kooskõlastamiseni jõudmist peame tegema koostööd
alljärgnevates teemades/punktides:

1.	Planeeringuala ühendamisel riigiteega 11113 tuleb riigitee
ristumiskoht rekonstrueerida ja tagada normidele vastav nähtavuskolmnurk.
Lisada selgitus seletuskirja, et ristumiskoht vajab rekonstrueerimist ning
selleks taotleda Transpordiametilt nõuded.
2.	Kanda põhijoonisele nähtavuskolmnurk sellele ristumiskohale,
millelt juurdepääsu tagate planeeringualale. Joonisele DP-01 kantud
nähtavuskolmnurk on hinnanguliselt valele mahasõidule ja liiga väikeses
mõõtkavas, mis ei võimalda hinnata nähtavust.  Nähtavuskolmnurga suurus 3m
x100 m kiirusel 60 km/h.
3.	Lisada planeeringu elluviimise kavasse, et ristumiskoha
rekonstrueerimine ja nähtavuse tagamine on eelduseks hoonetele ehitusloa
saamisel.

Palun andke teada, kas täiendate koostööna jooniseid või teeme planeeringu
kooskõlastamata jätmise kirja.

Lugupidamisega

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026